hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > یکی از اقدامات مهم در حوزه ازدواج جوانان، فرهنگ‌سازی است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گستان

یکی از اقدامات مهم در حوزه ازدواج جوانان، فرهنگ‌سازی است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با موضوع ازدواج و خانواده برگزار شد، اظهار داشت:هدف از جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، تسهیل شرایط ازدواج جوانان است، یکی از اقدامات مهم در حوزه ازدواج جوانان، فرهنگ‌سازی است، به حوزه فرهنگ باید با جدیت پرداخته شود.

سیدعلی مهاجر بیان کرد: اگر می‌بینیم افراد دارای کار و کارمندان و حتی افراد متمول، ازدواج را به تاخیر می‌اندازند، نشان می‌دهد با یک مشکل فرهنگی مواجه هستیم.
وی افزود:اگر فرهنگ غلطی که رواج یافته است، اصلاح شود بخش زیادی از موانع ازدواج برطرف خواهد شد، باید در این خصوص برنامه داشته باشیم و دستگاه‌های فرهنگی نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گستان بیان کرد: طرح همسان گزینی با توجه به پایه مستحکم علمی و شباهت آن به ازدواج‌های سنتی با استفاده از ابزارهای ارتباطی و فناوری روز و نتایج مثبتی که از اجرای آزمایشی این طرح به دست آمده است باید معرفی و تبیین شود.
مهاجر افزود: در خصوص ازدواج کارمندان مجرد لازم است آمار و تعداد آنها احصا و اقدامات مدیران برای ارائه بسته‌های تشویقی و کاهش کارکنان مجرد ارزیابی شود.
وی اظهار کرد: با توجه به عمل‌کرد ضعیف بانک‌های استان در ارائه تسهیلات ازدواج و رتبه پایین استان در این خصوص، لازم است در دستور کار جدی در این ستاد قرار بگیرد، عمل‌کرد بانک‌ها ارزیابی و کارنامه عملیاتی تهیه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گستان افزود: امیدواریم هفته ازدواج بهانه‌ای برای هم‌افزایی ویژه در کشور به منظور تسهیل و افزایش ازدواج جوانان باشد و موجب امید آفرینی و خرسندی خانواده‌ها شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد